fredag 25. oktober 2013

CHANEL 4 EVER

Dette er IKKE et skrytebilde, men rett og slett min dårlige samvittighet "in my own face": Vi snakker den absolutt dyreste vesken jeg noen gang har kjøpt, og som jeg nesten aldri bruker. Fy skam! 
Alle elsker jo disse veskene (og det gjør jeg også!), men det er akkurat som om stilen min ikke vil smelte sammen med Chanel. Vet ikke hvorfor. Men hallo, jeg ser at den er fantastisk! Chanel 2.55 Reissue er etter min mening selve "Rolls Royce'n" av Chanel-vesker med den opprinnelige Mademoiselle-låsen og lenken uten skinn, som DEFINITIVT er det fineste og mest elegante!
Ok, da. Dette skal jeg få til! Synes jeg klarte den sånn passe greit for et par uker siden - i et hyggelig, avslappet selskap - med svart fra topp til tå og flash, Chanel-vesken! Den er jo et ikon, og datteren min skal få arve den en vakker dag. Utdatert blir den i alle fall aldri!

Antrekk:
Jeans/Mardou&Dean
Ankelboots/Ilse Jacobsen
Silkebluse/Arnie Says
Veske/Chanel 2.55 Reissue med "Mademoiselle Lock"


6 kommentarer:

  1. Har akkurat samme vesken selv, og ELSKER den! Den er mye mer elegant og nøytral, og mindre "flashy" enn de andre Chanel veskene, og derfor bruker jeg den til alt, hverdag og fest. Synes den går glimrende til din stil jeg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre, Marielle! Du har selvsagt helt rett - jeg skal også begynne å bruke den alt! God helg til deg:)

      Slett
  2. Hei, nydelig veske! Har Jumbo varianten selv som jeg kjøpte i Venezia for et par år siden og har enda ikke brukt den....Min mann spør alltid om når jeg skal gå med den men det blir litt "se på meg" føler jeg...må finne den rette anledning til å bryte sperren!
    Så bruk vesken din så skal jeg også prøve på det!

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  3. Ser du ønsker deg flere av Stella McCartney blazeren..
    De selger en fantastisk fin på iblamelulu.dk. Sort med blått:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente! takk for tipset! Jeg sjekket så klart med en gang, men dessverre er det ikke akkurat den jeg leter etter - bare nesten. Viktig at slaget er "three layers"... Men takk for tips til en nettside jeg heretter ELSKER!!! Her kommer jeg garantert til å følge med:) -gh

      Slett
  4. Herregud - og jeg som trodde jeg ønsket meg rett veske, men jeg ser jo nå at denne er myyyye fiiinere ♥
    Kan jeg spørre hvordan den ligger i pris i forhold til den "vanlige" 2.55?

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.